4 mestaruutta ja 7 seuraennätystä toisista Pm Junnuotteluista!

10.9.2016

Junnukausi päättyi tänään toisiin Pm-moniotteluihin, joissa kilpailtiin 4- ja 5-ottelussa. HSU:lle piirinmestaruudet toivat T11-sarjassa Emilia Rouvinen, P12-sarjassa Arno Toivola, T13-sarjassa Emma Rovasalo ja P13-sarjassa Juho Kantoniemi. T9-sarjassa Ruth Toivola otti hopeaa ja Sissi Kaksonen pronssia. 9-tytöissä olivat lisäksi Neela Jakonen ja Milla Keränen hienosti sijoilla 4 ja 5. 9-pojissa Eeli Rovasalo otti hopeaa ja Anton Sokoff oli neljäs. Pistesijoille (6 parhaan joukkoon) ottelivat vielä Noora Hietala (5. T13) ja Isla Sokoff (6. T11).

Kisoissa rikottiin jopa 7 seuraennätystä tänään! Seuraennätyksen teki Ruth Toivola 4-ottelussa 627p, ja lisäksi kaikki top 5 9-tytöt ottelivat vanhan seuraennätyksen yli. Emilia Rouvinen kirjasi uudet seuraennätykset aidoissa 10,42 sekä 4-ottelussa 1282p. Emma Rovasalo teki 5-ottelussa seuraennätyspisteet 1957, ja onnistui lisäksi tekemään kaikissa lajeissa ennätykset! Pikkuveli Eeli otteli myös 4-ottelun seuraennätyksen pistein 932. Anton Sokoff rikkoi keihäässä seuraennätyksen tuloksella 24,78. Myös Arno Toivolan tulos 1745p oli reilusti vanhan 5-ottelun seuraennätyksen yli.

Emman, Emilian ja Arnon pisteet ovat myös uudet piiriennätykset! Pitkistä junnuotteluista piiriennätykset on tilastoitu vuodesta 2014.

Tästä on hyvä jatkaa ylimenokauden kautta uuteen peruskuntokauteen!

Onnittelut kaikille hienosta kaudesta!

Kaikki tulokset: Tilastopaja

5-ottelun lajit :D