Kauden viimeisissä seurakisoissa runsaasti väkeä ja hienoja tuloksia

26.8.2015

Kesäkauden viimeiset Silja Line Seurakisat järjestettiin keskiviikkona Hyvinkään Urheilupuistossa. Lajeina olivat 5-9-sarjassa seiväs, moukari ja 300 tai 600m, ja 11-15-sarjassa korkeus, kiekko ja 600m. Osallistujia oli jälleen noin 100, ja yhteensä kesän aikana Seurakisoihin on osallistunut lähes 200 lasta, suurin osa HSU:sta mutta myös lähiseuroista sekä eri puolilta Etelä-Suomea. Kisojen päätteeksi jaettiin kaikille osallistujille mitalit sekä nimettiin kisojen tsemppari.

Seurakisojen tsemppariksi palkittiin Sini Nikander T5-sarjassa. Pienten moukarissa nähtiin hurjia jopa yli 10m:n kaaria useiden urheilijoiden toimesta. Korkeudessa hypättiin paljon omia parhaita ja myös 600m:llä syntyi hienoja aikoja. Päivän kovimmasta suorituksesta vastasi T13-sarjan Tia Palmunen, joka juoksi 600m kovemaa kuin koskaan ennen huikeaan aikaan 1.50h.

Seurakisat ovat kaikille avoimet matalan kynnyksen leikkimieliset kisat. Valmentajat auttavat ohjaamaan lapsia oikeanoppiseen suoritukseen. Tämän koko perheen hauskan tapahtuman ajatuksena on että lapsi osallistuu kaikkiin lajeihin ja saa uusia liikuntakokemuksia.

Kiitokset kaikille kauden Seurakisoihin osallistuneille, urheilijoille, vanhemmille, toimitsijoille, ohjaajille ja valmentajille!

Lisätietoja ja tulokset kaikista kisoista Seurakisojen sivulla

Alkuverkka vanhempien urheilijoiden johdolla
Kiekkopaikalla