HSU liikkeelle viikonlopun SM-kisoihin kuuden urheilijan voimin

6.8.2020

Tulevana viikonloppuna 7.-9.8 kisataan yleisurheilun SM-kisoissa kahdella eri paikkakunnalla: 14-15- vuotiaiden kisat käydään Naantalissa ja 16-17- vuotiaiden kilpailut Pedersöressä Pohjanmaalla. Kilpailuissa on tänä vuonna mukana yhteensä 6 HSUn urheilijaa.

14-15 -vuotiaiden kisoissa Naantalissa kilpailee kolme urheilijaa: Olavi Halonen (P14 seiväs, kiekko), Isla Sokoff (T15 seiväs, keihäs) ja Emilia Rouvinen (T15 kuula, keihäs)

16-17 -vuotiaiden kisoissa Pedersöressä on mukana myös kolme urheilijaa: Emma Rovasalo (N17 seiväs), Kiia Brandes (N17 seiväs) ja Noora Hietala (N17 pituus, 100m, 100m aj).

Kilpailuja voit seurata livenä:

14-15 -vuotiaiden SM-kisat: https://live.tuloslista.com/8241
16-17 -vuotiaiden SM-kisat: https://live.tuloslista.com/8236

HSU toivottaa tsemppiä ja menestystä kaikille!

Noora Hietala (N17 pituus, 100m, 100m aj) ja Emilia Rouvinen (T15 kuula, keihäs)
Emma Rovasalo (N17, seiväshyppy). Emma kertoo, että hyppyä on häirinnyt keväästä asti tekniikkavirhe, mutta pari edellistä kilpailua on jo näyttänyt tuloksellisesti paremmalta. Emma odottaa silti hyppäävänsä ennätyksensä yli (382) niin viikonloppun SM-kisoissa kuin seuraavan viikon Kalevan kisoissakin.
Isla Sokoff kilpailee T15 sarjan seipäässä ja parikilpailuna keihäässä. Olavi Halonen kilpailee ensimmäisissä SM-kisoissaan P14- sarjan seiväshypyssä ja kiekonheitossa.
Kiia Brandes kilpailee N17 seiväshypyssä. Kiia testasi tällä viikolla uutta seivästä, jonka avulla päästään toivottavasti uusiin korkeuksiin kilpailuissa.