Seurakilpailut ja Silja Line- kilpailut 5.8

7.8.2020

Kesän toiset seurakilpailut kilpailtiin 5.8. Viidestä eteenpäin kisattiin Silja Line- seurakilpailuissa, jotka ovat epäviralliset yleisurheilukisat 5-9-vuotiaille lapsille. Lajeina kilpailtiin kolmiloikassa, kuulantyönnössä ja aitajuoksussa.

Vanhemmissa lajeissa kilpailtiin tuttuun tapaan Silja Line- seurakisojen jälkeen. Virallisiin lajeihin osallistui n. 40 urheilijaa. Lajeina kilpailtiin tällä kertaa korkeushypyssä ja keihäänheitossa. Kilpailuissa nähtiin tuttuun tapaan monia erinomaisia suorituksia ja omia ennätyksiä!

Kiitos toimitsijoille kilpailujen järjestämisestä!

Silja Line- seurakisat aloitetaan yhteisellä alkulämmittelyllä ohjaajan johdolla.
Roope Virtanen työntämässä kuulaa P5- sarjassa.
Juho Kantoniemi hyppäsi korkeudessa oman ennätyksensä 1,61m
Sissi Kaksonen, Anni Huttunen, Ester Solismaa ja Elsa Pinola
T13 Ester Solismaa teki ennätyksensä sekä korkeushypyssä (1,41m) että keihäänheitossa (16,28m)