SM-viestit käytiin viime viikonloppuna Kotkassa

14.9.2020

Viime viikonloppuna 12.-13.9. Kotkassa kilpailtiin SM-viestien merkeissä. HSUlta kilpailuissa oli mukana yhteensä neljä joukkuetta. Viikonlopun sää oli kilpailupaikalla sateinen ja kolea, mutta hyviä juoksuaikoja tahkottiin silti! Monille osallistujille kilpailut olivat ensimmäiset SM-tason kilpailut. Lauantaipäivänä juostiin pääasiassa

N19 4x100m alkuerästä finaaliin pääsivät juoksullaan (50,36) Noora Hietala, Saara Rantanen, Riina Virtanen ja Emma Rovasalo. Finaalissa matka taittui 50,46 mikä vei joukkueen 7. sijalle. Joukkue rikkoi samalla yli sekunnilla vanhaa seuraennätystä!
Toinen joukkue (Angelina Billingham, Pihla Poikolainen, Laila Lehtinen, Nelli Talvitie) juoksi 4x100m aikaan 56,28.

T15 4x100m (Sissi Kaksonen, Moona Virtanen, Isla Sokoff ja Neela Jakonen) juoksivat erän neljänsiksi ajalla 54,56.

Toisena kilpailupäivänä 4x300m viestimatka juostiin joukkueen toimesta (Emma Rovasalo, Angelina Billingham, Isla Sokoff ja Sissi Kaksonen) aikaan 3.09,54. 300m juoksumatka kauhistutti monia, mutta joukkueen jäsenet ottivat haasteen urheasti vastaan ja selviytyivät siitä kunnialla!