HSU neljäs Seuracupin ensimmäisessä osakilpailussa Riihimäellä 22.6.

23.6.2021

Uudenmaan piirin seuracupin ensimmäinen osakilpailu kilpailtiin Riihimäellä tiistaina 22.6 helteisessä paahteessa. HSU ylsi kilpailussa neljännelle sijalle pistein 10322. Kentällä nähtiin illan aikana hyviä kisasuorituksia, ja monilta venymistä myös itselle tuntemattomammassa lajissa kilpailemisessa.

Seuracup on valtakunnallinen yleisurheilun joukkuekilpailu, jossa seurojen paremmuusjärjestys muodostuu joukkueen yksilösuoritusten mukaisesti. Seuracupin toinen osakilpailu tullaan käymään 10.8. Nurmijärvellä. Seuracup huipentuu valtakunnalliseen finaaliin 4.9.2021, jotka kilpaillaan kuntien asukasluvun mukaisesti kolmessa eri sarjassa ja Superfinaalissa. HSU kuuluu luokittelussa C-sarjaan.

​Kiitos koko joukkueelle ja kannustusjoukoille kilpailusta!

Kilpailun kaikki tulokset pääset näkemään täältä: https://live.tuloslista.com/seuracup/9509

Helmi ja Aatos Rouvinen edustivat molemmat 1000m juoksussa. Erityisesti vasta 8vuotias Helmi osoitti huikeaa rohkeutta ja sinnikkyyttä vanhemman sarjan juoksuun osallistuessaan!
Senni Koski nappasi lajivoiton T11 1000m juoksulla sen hetkisellä 11v kauden kärkituloksella 3:28.09.
Moona Virtanen loikki N17 kolmiloikassa uuden ennätyksen 10.32.
Neela Jakonen ja Anni Huttunen T15 100m juoksussa.
Iikka Oksanen, Niklas Jääskeläinen, Jeremia Saarikalle ja Leo Makkonen P11 viestijoukkue.
Sissi Kaksonen T15 4x100m ankkurina loppusuoralla. Joukkue (Sissi Kaksonen, Neela Jakonen, Elsa Pinola, Anni Huttunen) onnistuivat juoksemaan viidenneksi kisassa huolimatta ikävästä kapulan tiputuksesta matkalla.
T11 viestijuoksun vaihtotilanne.