Kesän ensimmäisissä Silja Line- seurakisoissa 30.6. mukana liki 60 kisailijaa!

1.7.2021

Keskiviikkona 30.6. kilpailtiin kesän ensimmäiset Silja Line- seurakisat Hyvinkään kentällä! Silja Line- kilpailut ovat rentomieliset ja epäviralliset kilpailut 4-9 -vuotiaille lapsille.

Kilpailut keräsivät yhteensä 57 pientä urheilijan alkua kentälle mukanaan kannustusjoukot, joten menoa ja vilskettä riitti. Lajeina kilpailtiin tällä kertaa pituushypyssä, 40m juoksussa, pallonheitossa (5-7v) sekä junnukeihään heitossa (9v). Kisajoukot saivat nauttia myös kesäkuun pitkään kestäneestä helleaallosta, mikä siivitti varmasti ennätyssuorituksiin.

Kiitos osallistujille, kannustusjoukoille, toimitsijoille, ohjaajille ja Jorkalle!

Kilpailun tulokset ovat nähtävillä uutisen liitteessä.

Kaikki osallistujat saivat suoritusten päätteeksi osallistujamitalit, ja lajitarrat seurakisa- korttiin.
5-7v pallonheitto heitettiin nurmikolla, ja 9v junnukeihäs lensi keihäspaikalla.

P5- juoksijat 40m kilpailussa etusuoralla.