HSU sijoittui neljänneksi seuracupin toisessa osakilpailussa

11.8.2021

Seuracupin toinen osakilpailu käytiin Nurmijärven yleisurheilun järjestämänä Vihdissä 10.8.2021. Hienossa elokuisessa säässä Hyvinkään Seudun Urheilijat lähti 34 urheilijan voimin kilpailemaan muita piirin seuroja vastaan. Mukana oli niin ensikertalaisia, kuin viime viikonlopun SM-kilpailuissa menestyneitä kokeneempia urheilijoita. HSU:n urheilijat onnistuivat kauden parhaimpiin suorituksiin laajalla rintamalla (24 ennätystä tai kauden parasta!), ja joukkue ylsi kesäkuussa käydyn ensimmäisen osakilpailun tavoin neljänteen sijaan pisteillä 10496. Kilpailun tarkemmat tulokset ja pisteet löytyvät täältä. Kiitos kaikille osallistuneille ja kannustusjoukoille!

Seuracupissa kilpaillaan muita oman piirin seuroja vastaan kahdessa osakilpailussa 14.6.-11.8.2021 välisenä aikana, jolloin seurat keräävät pisteitä tehtyjen tulosten perusteella. Piirikisojen jälkeen seurojen keräämät pisteet lasketaan yhteen ja niiden perusteella seurojen on mahdollista päästä valtakunnallisiin finaaleihin, jotka kaikki käydään 4.9.2021. Superfinaaliin pääsevät kaikkien piirikisojen perusteella 8 parasta seuraa, ja muiden finaalien osallistujaseurat määräytyvät myöskin pisteiden mukaan, mutta jakautuvat kuntien asukasluvun perusteella A, B tai C sarjaan. Lisää seuracup-järjestelmästä voit lukea täältä.

HSU kuuluu luokittelussa C-sarjaan ja on suorittanut molemmat osakilpailut yhteispistein 20818. Nyt jännitetään vielä loppujen piirikisojen tuloksia, jotta selviää, pääseekö HSU mukaan valtakunnallisiin finaaleihin!