Nuorisotoimintakilpailussa palkittiin 22 seuraa!

25.10.2014

Nuorisotoimintakilpailuun osallistuivat kaikki Suomen Urheiluliiton jäsenseurat (yli 400 kpl). Seurat keräsivät pisteitä alle13-vuotiaiden lisenssimääristä sekä osallistumisaktiivisuudesta piirinmestaruuskisoissa.

Hyvinkään Seudun Urheilijat menestyi loistavasti tässä valtakunnalllisessa kilpailussa. Kokonaispisteissä seura oli kahdestoista, edellään vain suomen suurimmat seurat. Esimerkiksi moniottelusta saatavilla pisteillä HSUn joukkue oli toiseksi paras seura valtakunnassa.

Seuroille jaetaan palkintoina kaikkiaan 20 000 euroa. Summa jakautuu valtakunnalliseen palkitsemiseen seuraluokittelun eri tasoilla sekä aluekohtaisiin palkintoihin.

Luokkapalkinnot:

Seuraluokittelun mukaisesti palkitaan kussakin viidessä luokassa 1.1600€ ja 2.1200€ suuruisella rahapalkinnolla.

Superluokka: 1) Tampereen Pyrintö, 2) Espoon Tapiot.
Valioluokka: 1) Hämeenlinnan Tarmo, 2) Kuivasjärven Aura (Oulu).
I luokka: 1) Hyvinkään Seudun Urheilijat, 2) IF Drott (Jakobstad).
II luokka 1) Ulvila Sport Team, 2) Heinolan Isku.
III luokka ja luokittelemattomat: 1) Hirvelän Hirvet (Kouvola), 2) Lavian Kisa.

Aluepalkinnot:

Aluejaon mukaisesti palkitaan kullakin kuudella alueella yksi seura 600€ ja toinen seura 400€ suuruisella rahapalkinnolla.

Etelä: 1) Helsingin Kisa-Veikot, 2) Keski-Uudenmaan Yleisurheilu (Tuusula).
Itä: 1) Kuopion Reipas, 2) Joensuun Kataja.
Kaakko: 1) Lahden Ahkera, 2) Lappeenrannan Urheilu-Miehet.
Lounas: 1) Turun Urheiluliitto, 2) Lempäälän Kisa.
Länsi: 1) Jyväskylän Kenttäurheilijat, 2) Seinäjoen Seudun Urheilijat.
Pohjoinen: 1) Oulun Pyrintö, 2) Lapin Lukko (Rovaniemi).

ONNITTELUT URHEILIJOILLE!!

HSU => Hyvässä Seurassa Urheilua:)