Suvi Selvenius vahvistaa HSUn valmennusta!

16.2.2015

Suvi Selvenius (o.s. Myllymäki) on keskimatkojen (400-1500m) juoksija, joka on saavuttanut lukuisia Suomenmestaruusmitaleja halli-sekä ulkoradoilla. Lisäksi Suvi on edustanut Suomea useissa maaotteluissa ja arvokisoissa (mm. EM-kisat 2002, 2007, 2011 ja 2012). Suvi asuu tällä hetkellä Rajamäellä.

Suvi on toiminut aikaisempina vuosina seuramme aikuisurheilun puolella lähinnä juoksukoulujen merkeissä. Tammikuussa Suvi liittyi tiiviimmin HSUn valmennuskaartiin ja tarkoituksena on keskittyä nuorten urheilijoiden kestävyysvalmennuksen kehittämiseen.

"Suvi on erittäin hyvä vahvennus meidän jo laajaan valmennuskaartiin. Suvin vahva henkilökohtainen urheilutausta tuo varmasti itseluottamusta myös urheilijoille." tuumii valmennustoimikunnan vetäjä, Markku Kytölä. "Suvin hymyilevä persoona on myös loistava lisä meidän iloiseen joukkoomme"

HSU "Hyvässä Seurassa Urheilua"

Suvi ja treeniryhmä: Nelli, Emppu, Emppa, Marcus, Jermu, Ilmari, Aleks, Ida ja Sonja
Alkuverryttely tiukassa seurannassa:)