HSU Höntsäili urakalla!

12.4.2015

HSU:n harrasti viikonlopun aikana todella nimensä mukaista toimintaa: Hyvässä Seurassa Urheilua!

Juniorit viettivät perinteisen viikonlopun kestävän Höntsäleirin Rytkön majalla. Teemana oli tietenkin ajankohtaan hyvin liittyvä Pääsiäinen. Leirille osallistui suuri joukko 9-13-vuotiaita seuralaisia sekä heidän valmentajansa. Leirillä juniorit liikkuivat erilaisten leikkien ja kisailujen merkeissä, varsinainen lajiharjoittelun hetkeksi unohtaen. Illalla rohkeimmat uskaltautuivat jopa uimaan juuri jäistä vapautuneeseen Kytäjärveen.

Nuoret urheilijat ja heidän vanhempansa taas hakivat yhteishenkeä lauantaina Powerhöntsän merkeissä Sveitsin lukion salissa. HSUn nuorisopäällikön johdolla laitettiin vanhemmat ponnistelemaan samoilla välineillä ja liikesarjoilla kuin heidän lapsensa. Tunnin kestäneen harjoituksen jälkeen vanhempien "voimat oli loppu", mutta onneksi mieli oli korkealla. "Lisää tälläistä Poweria" toivoivat kaikki vanhemmat ja nuoret yhdestä suusta.

Kiitos Vonne, Henna, Emilia, Maria ja Susanne kaikkien lasten ja "lihaskipuisten" vanhempien puolesta!

Liikunnanriemua Höntsäleirillä:)
Junnut vauhdissa, niin maalla kun ilmassakin:)
Mihin lumi katosi?:)
PowerVonne vauhdissa:)