Entistä suuremmalla joukolla uuteen kauteen!

1.10.2015

Tänään kokoontui suuri joukko nuoria HSUn urheilijoita Sveitsin maastoihin tulevan talvikauden ensimmäiseen yhteisharjoitukseen. Ryhmistä otettiin yhteiskuvat ja sen jälkeen lähdettiin juoksemaan ja hyppimään portaita Sveitsin jylhiin maisemiin.

Seuran viime vuosien kasvu on todettavissa myös harrastajamäärien voimakkaana kasvuna. Talven harjoituskaudelle on ilmoittautunut peräti 89 (4-9v) ja 90 (10-18v) urheilijaa. Lisäksi aikuisten ryhmään ja Maratonkouluun yhteensä 20 aikuisurheilijaa.

Lokakuussa harjoitellaan vielä pääsääntöisesti ulkona, joten Sveitsin maastoissa on siis syksyllä säpinää :)

HSU/Hyvässä Seurassa Urheilua!

Uuteen kauteen iloisin mielin!
HSU:n uusi kausi on avattu Sveitsin maastossa ryhmien yhteiskuvan merkeissä!
Uuteen kauteen iloisin mielin! HSU:n uusi kausi on avattu Sveitsin maastossa ryhmien yhteiskuvan merkeissä!