SUL yu-gaalassa palkinnot Johannes Tarkiaiselle ja HSU:n nuorisotoiminnalle!

26.10.2015

Suomen Urheiluliiton järjestämä Yleisurheilugaala huipensi kuluneen yleisurheiluvuoden lauantaina Jyväskylässä.

HSU sai juhlavassa Yleisurheilugaalassa kaksi palkintoa upeasta seuratyöstä:

·         Vuoden 2015 seurajohtaja Johannes Tarkiainen

·         Nuorisotoimintakilpailun Valioluokan voitto

Palkinnot luovutti Vesa Harmaakorpi (SUL hallituksen puheenjohtaja) ja Jarmo Mäkelä (SUL toimitusjohtaja)

”Nämä palkinnot lämmittävät mukavasti seuratoimijan sydäntä. Olen erittäin ylpeä jokaisen HSU tiimiläisen ja seurajohdon saavutuksista kuluneella kaudella. Hyvinkääläinen yleisurheilu on nyt kovassa nosteessa ja sen aikaansaannokset on havaittu myös valtakunnallisesti. Me hyvinkääläiset olemme osaltamme viemässä suomalaista yleisurheilua positiivisella meiningillä eteenpäin, ja katsomme innokkaina tulevaisuuteen. Hyvinkäällä jatketaan myös tästä eteenpäin Hyvässä Seurassa Urheilua” tuumii puheenjohtaja Johannes Tarkiainen.

HSU sai Nuorisotoimintakilpailun 1. sijan Valioluokassa toista kertaa peräkkäin. Seuran voimakkaasti laajentuneeseen nuorisotoimintaan on panostettu määrätietoisesti. Toiminnan piirissä liikkuu viikoittain satoja lapsia. Monipuolinen nuorisotoiminta tarjoaa hyvän lähtökohdan liikunnallisen elämäntavan omaksumiseen, henkilökohtaisesti haluamallaan tavalla jopa huippu-urheilijaksi. Palkinnon vastaanotti nuorisopäällikkö Yvonn Lindholm mukanaan HSU:n lasten- ja nuorten ryhmien vastuuohjaajat Maria Kytölä, Henna Koskelainen ja Olli Verkama.

Tunnelma oli kerrassaan mahtava, iloinen joukkomme oli vauhdissa myös vapaaohjelman aikana...

Lisätietoja Yleisurheilu.fi sivustolta

HSU:n juhlajoukko Jyväskylässä. Johannes ja Hanna Tarkiainen, Henna Koskelainen, Maria Kytölä, Yvonn Lindholm, Jorma Peltonen, Svea ja Markku Kytölä, Olli Verkama.
Vuoden 2015 seurajohtajat Heikki Savela Kuortaneen Kunto, Minna Purhonen Juvan Urheilijat, Matti Kero Kankaanpään seudun Leisku ja Johannes Tarkiainen Hyvinkään seudun Urheilijat. Palkintoja olivat jakamassa SUL:n puheenjohtaja Vesa Harmaakorpi ja toimitusjohtaja Jarmo Mäkelä. Kuva SUL/Hannu Jokela
Nuorisotoimintakilpailun Valioluokan voitto HSU:lle! Yvonn Lindholm, Maria Kytölä, Henna Koskelainen, Olli Verkama, Vesa Harmaakorpi, Jarmo Mäkelä. Kuva SUL/Hannu Jokela