Telinevoimistelu - rohkeutta talvikauden harjoitteluun!

22.11.2015

Telinevoimistelu on kuulunut jo viimeiset kolme vuotta Hyvinkään Seudun Urheilijoiden talvikauden harjoitteluun. HSU:n kilparyhmät käyvät kerran viikossa harjoittamassa liikkuvuutta ja lihaskuntoa Sveitsin lukion tiloissa. Valmentajina on ulkopuolisia sekä seuran omia valmentajia. Telinevoimisteluun on muodostettu neljä erillistä ikä- ja tasoryhmää 10-19-vuotiaista urheilijoista.

"Telinevoimistelu kuuluu kiinteästi seuramme talvikauden harjoitteluun" tuumaa valmentaja Svea Kytölä. "Monipuolinen harjoittelu on avainsana urheilijan kehittymisen kannalta. Siksi olemme HSU:ssa ottaneet telinevoimistelun osaksi talvikauden harjoittelua. Olen SUL:n koulutuksissa todennut seuramme kuuluvan niihin harvoihin seuroihin, jotka tarjoavat osaavaa valmennusta myös telinevoimistelun muodossa."

HSU "Hyvässä Seurassa Urheilua"