Vuoden 2017 nuorten SM-moniotteluiden kisajärjestelyt käyntiin

21.1.2016

SUL on myöntänyt vuoden 2017 nuorten moniotteluiden SM-kisat järjestettäväksi Hyvinkäällä ja Riihimäellä.

Hyvinkään Seudun Urheilijat on yhdessä Riihimäen Kiskon kanssa tarttunut haasteeseen ja mahdollisuuteen; kesällä 2017 nuorten moniotteluiden SM -kilpailut järjestetään seurojen yhteistyönä kotikentillä. Kisajärjestelyt polkaistiin käyntiin järjestelytoimikunnan ensimmäisessä yhteiskokoontumisessa HSU:n toimistolla.

Kilpailut ovat suuri ponnistus seuroille ja seurojen kisaorganisaatioiden kokoaminen käynnistetään alkukevään aikana. Toteutuksessa tarvitaan iso joukko vapaaehtoista talkooväkeä ja tehtäviä löytyy kaikille.

Viime vuosina on järjestetty paljon pienempiä ja isompiakin kilpailuja,  – kilpailuiden järjestämisestä on tullut hyvää kokemusta, aina on ollut hyvä talkoohenki ja tekijöitä löytynyt iloitsee seuran pj Johannes Tarkiainen, SM- kisajärjestelyihin lähdetään innolla ja luottavaisin mielin.

Kisailmeen suunnittelu on nyt työn alla ja sen valintaan on myös seuran jäsenillä mahdollisuus – äänestyksestä tietoa lisää kun vaihtoehdot kisalogoksi julkaistaan helmikuussa. Järjestelytoimikunta päätti avata kilpailuille myös omat kotisivut.

HSU:n ja Riihimäen Kiskon ensimmäinen tapaaminen nuorten SM-moniotteluiden merkeissä Hyvinkäällä