HSU Vattenfall-finaaliin sijalta 9!

11.8.2016

Vattenfall-piirikierros on päättynyt ja lopulliset tulokset ja pisteet löytyvät tästä. HSU nosti viime vuoden sijoituksensa yhdellä, ja lähtee tänä vuonna Tera-sarjan finaaliin sijalta 9!

Finaali järjestetään 3.9. Suomi-Ruotsi maaottelun yhteydessä Tampereen seudulla. Kisa käydään Nokian kentällä, josta sitten matkataan Ratinan stadionille maaotteluun.

Seuracupissa kilpaillaan eri sarjoissa kaupungin väestöluvun mukaan muita seuroja vastaan.  Finaaliin pääsee 15 parasta seuraa. Lue lisää Seuracup-kisasta tästä!

Ensimmäisestä kisasta HSU:laiset keräsivät 13 686 pistettä, mikä on 180 pistettä enemmän kuin viime vuonna! Toisen osakilpailun tulos oli huikeat 14 632 pistettä, jolla irtosi toisen piirikisan voitto ja yhteispisteet 28 318. Viime vuonna HSU keräsi 28 071 pistettä.

Finaaliin saa osallistua vain yksi urheilija per laji ja pisteet jaetaan sijoitusten perusteella. HSU:n tavoitteena on tietenkin lähteä parantamaan taas viime vuoden finaalitulosta!

Kuva viime vuoden finaalista