Onnea HSU

15.12.2016

FORTUM tukee Hyvinkään Seudun Urheilijoita!

HSU haki Fortum tukea lisävalmentajaresursseihin ja seuramme valittiin someäänestyskierrokselle :) 10 eniten ääniä saanutta urheiluseuraa sai tukea määrittelemäänsä kohteeseen lasten ja nuorten yleisurheiluvalmennukseen.

HSU on jo useamman vuoden satsannut seuran omien valmentajien koulutukseen. Valmentajina toimivat useat vapaaehtoiset sekä seuran yli 15-vuotiaat urheilijat. Kaikki valmentajat ovat myös koulutettuja SUL, UUDY tai ESLU:n koulutuksissa. Nuoret ohjaajat toimivat korvaamattomana apuna juniorivalmennuksessa.Valmentamisen ohella he saavat myös korvausta tekemästään työstä.

Valmentajien määrä ei varmaankaan missään seurassa ole ylimitoittettu, kuten ei myös Hyvinkään Seudun Urheilijoissa. Seuralla on kuitenkin tarjota koulutettu, aikuinen vastuuvalmentaja jokaiseen ryhmään. Samoin seuran nuorissa apuvalmentajissa on useita jopa SM-mitaleita voittaneita urheilijoita. Tämä tuki suunnataan juuri valmentajien koulutukseen.

Kiitos Fortum ja kaikki äänestäjät! Kymmenen joukossa siis olimme. Onnittelut!

HSU=Hyvässä Seurassa Urheilua!

Kuvissa seuramme SM-urheilijat.