Jyrki Eriksson, HSU:n urheilukoordinaattori

12.5.2017

Jyrki Eriksson, monitoimiosaaja on tarttunut HSU:n urheilukoordinaattorin tehtäviin 8.5. alkaen. Jyrkille seuratyö on tuttua, hän on nähnyt sen toiminnan monelta suunnalta. Vuonna 1998 10-vuotias Jyrki aloitti yleisurheilun Hämeenlinnan Tarmossa. Siitä lähtien urheilu on kulkenut mukana, elämäntapana, harrastuksena ja työnä. Seuratyössä tutuksi on tullut urheileminen, valmennustyö, toimitsijana toimiminen, kilpailuiden järjestäminen. Koko kenttä siis. Suoritettuna on SUL:n nuorisovalmentajatutkinto ja monia muita kursseja.

Lähes kaikkien yleisurheilulajien osaajalle omimpina kuitenkin ovat olleet  kolmiloikka, korkeushyppy ja aitaviestijuoksu. Nykyisin oma urheilu painottuu lisäpainoleuanvetoon jossa hän aktiivisesti harjoittelee ja kilpailee.

Lämpimästi tervetuloa Jyrki mukaan sinivalkoiseen porukkaamme.

Tervetuloa kaikki kauden avajaisiin 15.5. klo 17 tapaamaan seuramme urheilukoordinaattoria Jyrkiä. Aloitamme avajaiset yhteiskuvauksella.

Tervetuloa Jyrki!