Kesäkausi avattu

16.5.2017

HSUn kesäkauden avaus järjestettiin eilen yleisurheilukentällä. Mukavan kokoinen ja ihanan iloinen porukka istahti yhteiskuvaan katsomoon. Ihan pienimmistä isoimpiin, koko HSU väki liikkareista aikuisurheilijoihin.

Samalla esiteltiin kauden valmentajat ja toukokuun alussa työnsä aloittanut urheilukoordinaattori Jyrki Eriksson. Jorkan Sankareitten lauluesityksen myötä toivotettiin kaikille reipasta kesäkautta. Pian kentällä olikin vilskettä ja vipinää kun ryhmät siirtyivät kentälle omiin harjoituksiinsa.

Ryhmien ilmoittautumislinkit ovat vielä auki ja jokaiseen ryhmään mahtuu vielä mukaan. Jos haluat iloiseen sakkiimme mukaan niin kipin kapin ilmoittautumaan. Tästä linkistä löydät itsellesi sopivan ryhmän.

Hyvässä Seurassa urheilua
Kauden valmentajat esittely