HSU:n avasi Sveitsissä syyskauden urheilutoimintansa

3.10.2017

HSU avasi syyskauden toimintansa maanantaina 2.10 Sveitsissä kaikkien ryhmien yhteisellä kuvaushetkellä. Paikalla olivat kaikkien HSU:n treeniryhmien edustajia 8-vuotiaista aikuisiin. HSU:n syksyn ryhmiä ovat:

8-11v harjoitusryhmä

12-15v harjoitusryhmä

11-14v kilparyhmä

15-16v SM-nuorisovalmennusryhmä

17-18v SM-nuorisovalmennusryhmä

Lisäksi HSU:lla on 4-5v ja 6-7v:lle suunnattu liikuntaleikkikoulu, joka järjestetään Hämeenkadun koululla maanantaisin. Jokaista ryhmää vetää tehtäväänsä koulutetut ohjaajat.

Urheilutoiminta pyörii perinteiseen tapaan Sveitsin maastossa pääosan lokakuuta. Lähtöpaikaksi on tänä vuonna muutettu Seikkailusveitsin parkkipaikka, sillä perinteisenä lähtöpaikkana ollut Sveitsin uimalan edusta on tällä hetkellä remonttityömaa. Viikolla 44 (30.10->) toiminta siirtyy HSU:n sisähallina toimivalle wanhalle areenalle sekä heittotilana toimivaan liikuntatila takomoon, jotka tarjoavat hyvät puitteet yleisurheilun lajiharjoittelulle.

Lisätietoa syksyn toiminnasta saa parhaiten seuran urheilukoordinaattori Jyrki Erikssonilta (jyrki.eriksson@hsu.fi, 040-8290617).

HSU avasi syyskautensa Sveitsin maastoissa eilen maanantaina
Aikuisten harjoitusryhmä oli myös paikalla lenkkeilemässä
11-14v kilparyhmä aloitti treenikertansa puuhipalla
Saara harjoitteli treenin lomassa kieppiä.