Hyvinkään Seudun Urheilijat ja Hyvinkään Kauppalankadun Subway yhteistyöhön!

24.10.2017

Hyvinkään Seudun Urheilijat (HSU) ja Hyvinkään Kauppalankadun Subway ovat aloittaneet yhteistyön. Jatkossa kaikki HSU:n urheilijat saavat Kauppalankadun Subwayn tuotteista -10% alennuksen seuran jäsenkorttia näyttämällä tai tulemalla paikalle HSU:n asusteessa. Kauppalankadun Subway tukee HSU:ta kauden aikana myös pienimuotoisin tuotepalkinnoin ja alennuskupongein.

”On hienoa tehdä yhteistyötä kauppalankadun Subwayn kanssa, joka aidosti arvostaa Hyvinkääläistä urheiluseuratoimintaa ja tuo tuotteillaan paljon iloa urheilijoidemme arkeen", kertoo HSU:n urheilukoordinaattori Jyrki Eriksson.

”Haluamme mielellämme tehdä yhteistyötä HSU:n kanssa. On mukava päästä kannustamaan urheilijoita tekemään parhaansa palkinnoilla. Varsinkin kun terveellinen ruoka ja urheilu kulkee käsi kädessä", toteaa Kauppalankadun Subwayn kauppias Matti Teiniranta.

Huom! Alennus koskee vain Kauppalankadun Subway-myymälää ja on voimassa tästä päivästä lähtien!

Lisätietoja:

Jyrki Eriksson