Hyvinkään Seudun Urheilijat ja Hyvinkään Citymarket yhteistyöhön!

23.11.2017

Hyvinkään Seudun Urheilijat ja Hyvinkään Citymarket ovat solmineet yhteistyön, joka käynnistyy 1.12.2017. Yhteistyön avulla voit tukea HSU:ta kaikilla Citymarketissa tekemilläsi elintarvikeostoksilla! Rekisteröityäsi K-plussakorttiisi HSU:n sponsorointitunnuksen, kertyy 1% ostamiesi elintarvikkeiden kokonaishinnasta tuloutuu seurallemme sponsorointitukena.

Huom! Sponsorointiin osallistumisella ei ole vaikutusta henkilökohtaisiin K-plussa-etuihisi, joten saat myös jatkossa kaikki edut normaaliin tapaan. Perheen osalta riittää, että yksi perheenjäsen rekisteröityy sponsoroinnille. Tämän jälkeen saman talouden kaikki K-plussakorteilla tehdyt ostokset huomioidaan osana sponsoroinnin ostokertymää.

Eli:

1) Mene osoitteeseen: https://www.plussa.com/sponsorointi/

2) Täytä lomakkeeseen tietosi ja lisää Hyvinkään Seudun Urheilijoiden sponsorointitunnus SP0772 sille varattuun kenttään ja tallenna. Huom! SP-kirjaimien jälkeen tulee numero 0.

Sponsorointisummasta on sovittu käytettäväksi 50% HSU:n nuorisotoimintaan. Lisäksi Hyvinkään Citymarket tukee HSU:n toimintaa myös muilla tavoin, kuten mm. kunniakierros-tapahtuman yhteydessä.

”K-plussa-sponsorointi on helppo ja kätevä tapa tukea omilla elintarvikeostoksilla seuratoimintaa.  On hienoa nähdä, kuinka Hyvinkään Citymarket on mukana tukemassa seuramme urheilutoimintaa. kertoo HSU:n urheilukoordinaattori Jyrki Eriksson.

”Odotan innolla yhteistyömme alkua ja olen varma, että satsaamalla tähän toimintamalliin saamme molemmat osapuolet hyvän lopputuloksen (sponsorieurot) aikaan. Toimintamallia olemme jo harjoitelleet muutaman vuoden ajan ja meille on aina ollut tärkeää tukea oman paikkakunnan liikkuvia nuoria”, kertoo Citymarket Hyvinkään kauppias Asko Kuusisalo.

Lisätietoja:

Jyrki Eriksson                                                  Asko Kuusisalo

jyrki.eriksson@hsu.fi                                       asko.kuusisalo@citymarket.fi

040-8290617                                                   040-8308680

K-Citymarket tukee jatkossa HSU:n urheilutoimintaa