Hyvinkään Seudun Urheilijat ja Sportmixer Oy yhteistyöhön!

23.11.2017

Hyvinkään Seudun Urheilijat ja Sportmixer Oy ovat solmineet yhteistyökumppanuuden. Sportmixer Oy on vuonna 2001 perustettu yleisurheilun, pesäpalloilun ja koululiikunnan erikoisliike. Sportmixer on panostanut erittäin laajaan valikoimaan tuotteita, josta löytyy erilaisia kaikkea aina harrastevälineistä huippukilpailuvälineisiin.

Yhteistyön myötä HSU:n jäsenet saavat:

1) 10% alennuksen normaalihinnoista, koskien urheilu- ja harjoitusvälineitä sekä tekstiilejä.

2) Urheilujalkineista ja piikkareista Sportmixer Oy :llä on erilliset tarjoushinnat, jotka koskevat HSU :n urheilijoita.

3) 15% alennuksen HSU :n hankkiessa seurana harjoitusvälineitä ja urheilutarvikkeita.

Lisäksi Sportmixer tulee olemaan mukana HSU:n kilpailuissa ja tilaisuuksissa. HSU toteuttaa kerran vuodessa Sportmixerin kautta toteutettavan erillisen myyntitapahtuman, jossa kaikki HSU:n jäsenet pääsevät hyötymään yhteistyösopimuksen tarjoamista tarjoushinnoista. Sportmixerin sivuille pääset tästä->http://www.sportmixer.fi/

”Jatkossa HSU:n urheilijat pääsevät hyötymään edullisesti laajasta yleisurheiluvälinevalikoimasta. Yhteistyö Sportmixerin kanssa on seurallemme huppujuttu!”, iloitsee HSU:n urheilukoordinaattori Jyrki Eriksson.

”Meillä on ollut useita asiakkaita Hyvinkään Seudun Urheilijoista usean vuoden ajan, joten yhteistyösopimuksen tekeminen HSU :n kanssa oli meille luonnollinen ja hyvä ratkaisu. Valikoimamme on ensi vuonna laajempi kuin koskaan aiemmin, toivomme pystyvämme antamaan yksilöllistä palvelua kaikille seuran urheilijoille", toteaa Harri Kivikko Sportmixeristä.

Lisätietoja

Jyrki Eriksson                                                        Harri Kivikko

jyrki.eriksson@hsu.fi                                             harri@sportmixer.fi

040-8290617                                                         040-5226895

Urheiluvälineiden erikoisliike Sportmixer Oy tukee jatkossa HSU:n urheilijoita.