HSU ja Hyvinkään Suolahuone yhteistyöhön

13.12.2017

HSU ja Hyvinkään suolahuone ovat solmineet keskenään yhteistyösopimuksen tänään 13.12.2017 alkaen. Tarjoushinnat ovat voimassa tästä päivästä lähtien ja alennuksen saa mainitsemalla alennuksesta hoitoon mennessä. Suolahuone ja HSU järjestävät myös myöhemmin vuoden 2018 puolella tutustumispäivän, jolloin HSUn jäsenet pääsevät kokeilemaan hoitoa maksutta ja kuuntelemaan esittelyä hoidon hyödyistä.

Suolahuonehoito tarjoaa luonnonmukaista hoitoa, joka helpottaa niin allergioihin, astmaan, hengitysvaikeuksiin, tulehduksiin kuin yleiseen tukkoisuuteen. Suolahoito vähentää mm. hengitysteiden limakalvojen turvotusta, hellii ja kosteuttaa äänihuulia, irrottaa sitkeää limaa, rentouttaa kehoa ja mieltä kuin myös hoitaa päänahkaa ja hiuksia. Yhden hoidon kesto on 40min.

Suolahuone on tilana täysin uniikki, samanlaista ei ole missään koko maailmassa. Anna hetki aikaa irtaantua arjesta ja rauhoitu suolan lempeässä syleilyssä.

Yhteistyön myötä Hyvinkään suolahuone tarjoaa HSU:n jäsenille:

1) Tarjoukset suolahuonehoidoista

-1käynti 15€ (norm. 20€)

-5 käyntiä 72€ (norm. 90,00€)

-10 käyntiä 140€ (norm. 170€).

-Ryhmähinta (esim. 7 henkilöä) 80€ (norm 105€)

2) 5% alennuksen kaikista normaalihintaisista tuotteista

3) Viiden prosentin (5%) myyntiprovision HSU:n kautta tulleiden asiakkaiden ostoista. Jokaisella ostolla siis kartuta HSU:n kannatuspottia!

Hyvinkään suolahuone sijaitsee osoitteessa: Viertolankatu 25, Hyvinkää

Hyvinkään suolahuoneen kotisivut

Hyvinkään suolahuoneen fb-sivut

Hyvinkään Suolahuone tukee jatkossa HSU:n toimintaa ja tarjoaa HSU:n jäsenille rahanarvoisia alennuksia