HSUn seuraleiri pidettiin Pajulahden urheiluopistolla 27.-28.1

29.1.2018

HSU järjesti seuransa 10-17v Pajulahden urheiluopistolla seuraleirin 27.-28.1.2018. Mukana oli 23 HSUn 10-17v urheilijaa, kolme seuran valmentajaa sekä myös urheilijoiden huoltajia. Ryhmien valmennuksesta vastasivat HSUn urheilukoordinaattori Jyrki Eriksson sekä valmentajat Yvonn Lindolhm ja Henna Koskelainen.

Kaksipäiväinen leiri sisälsi pääosin aktiivista yleisurheiluharjoittelua, joita kertyi viikonlopulle yhteensä kymmenen tunnin edestä. Pajulahden yleisurheiluhalli sekä Nikula-halli antoivat erinomaiset puitteet hyville lajiharjoituksille, joita molemmat leirillä olleet treeniryhmät tekivät aktiivisesti. Vanhempien urheilijoiden ryhmä teki runsaasti veto- ja lajiharjoituksia ja nuorempien nähtiin tekemässä muun muassa. fysiikkatestejä sekä kapulaviestejä. Leirin lopuksi tehtiin myös molempien ryhmien yhteinen keppikisa, josta saa tarkemmin infoa seuran instagram-tilin kautta :)

Seuraleiri keräsi osallistujilta paljon iloisia kasvoja ja positiivista urheilumieltä, sillä leiri oli monelle ensimmäinen kerta urheiluopistolla. Ensi vuonna siis taas uudestaan :)

Leiriläisillä oli hauskaa koko viikonlopun ajan