Wanhan areenan avoimien ovien päivä järjestettiin HYPSn, Tahkon sekä HSUn yhteisvoimin

27.3.2018

Sunnuntaina 25.3 järjestettiin ensi kertaa wanhan areenan avoimien ovien päivä Hyvinkään Seudun Urheilijoiden, Hyvinkään Tahkon sekä Hyvinkään Palloseuran yhteistapatumana. Kaksituntinen tapahtuma keräsi paikalle paljon lapsiperheitä, jotka saivat kierrellä vapaasti eri seurojen pisteitä. Pisteillä pääsi kokeilemaan mm. jalkapallon potkaisua tai pesäpallon lyömistä tutkaan. HSUn pisteillä oli neljä eri lajipistettä, joissa oli mahdollista kokeilla pituushyppyä, korkeushyppyä, seiväshyppyä kuin myös juosta kennojen läpi tehtävän temppuradan. Tapahtumassa oli tarjolla myös pientä purtavaa ja virvokkeita osallistujille. Jokainen seura jakoi tietoa myös tulevan kesän toiminnastaan, johon HSUn osalta on ilmoittautuminen auki aina 10.5 saakka.

Seurarajat ylittävässä yhteistapahtumassa nähtiin paljon lasten hymyileviä kasvoja sekä innokasta yritystä. Hyvin onnistuneelle yhteistapahtumalle on tarkoitus saada jatkoa myös tulevina vuosina.

HSUn kesätoimintaan voi ilmoittautua täältä

HSUn temppuradalla pääsi kokeilemaan kennojen läpi juoksemista
Korkeushyppyrastilla pääsi kokeilemaan patjalle hyppäämistä erilaisten korokkeiden avulla
Pituushyppypaikalla sai kokeilla, miten pitkälle hyppy lentää