Wanhan areenan avoimet ovet-tapahtuma keräsi runsaan osanottajajoukon

8.4.2019

Wanhan areenan avoimet ovet pidettiin sunnuntaina klo 11-13 välisenä aikana wanhan areenan urheilutiloissa. Tapahtuman järjestivät yhteisvoimin Hyvinkään Seudun Urheilijat (HSU), Hyvinkään Palloseura (HYPS) sekä Hyvinkään Tahko.

Kaksituntisen tapahtuman ajan kävi rastipisteillä tasainen virta osallistujia, jotka pääsivät koko perheelle suunnatun tapahtuman aikana kokeilemaan eri urheilulajeja hauskojen rastipisteiden muodossa. Seurojen ohjaajien johdolla toteutetuilla rastipisteillä pääsi kokeilemaan muun muassa seiväs- ja korkeushyppyä ja temppurataa. Hyps:n ja Tahkon rasteilla taas pääsi kokeilemaan pallon ampumista tutkaan sekä pesäpallolyöntejä. HSUn kesäkauden ilmoittautuminen on juuri käynnissä, joten rastipisteillä annettin myös tietoa kaikkien kolmen eri seuran tulevan kesän tarjonnasta ja jaettiin seuran esitteitä.

Ei kuitenkaan huolta, jos tapahtuma ehti mennä ohi, sillä kesäkauden ilmoittautumisesta saa hyvin tietoa HSUn nettisivuilta. Ilmoittautuminen on auki aina torstaihin 9.5 saakka.

Temppuradalla pääsi kokeilemaan juoksukennoista läpijuoksua
Korkeus- ja seiväspatjoilla pääsi kokeilemaan patjallepääsyä
Myös HYPSn ja Tahkon pisteillä riitti aktiivista toimintaa