23 HSUn urheilijaa mukana kotikentällä pidettävissä pm-junnuotteluissa

24.5.2019

Huomenna kilpaillaan kesän ratakauden ensimmäisissä pm-otteluissa kotikentällämme, Hyvinkään urheilupuistossa klo 10 alkaen. Mukaan saatiin yhteensä 23 HSUn urheilijaa, joten HSUn urheilijat ovat näkyvä osa tapahtumaa myös kilparadalla. Kilpailut ovat samalla seuramme kesän yksi isoimpia voimanponnistuksia, jonka sujuvat järjestelyt vaativat noin 50:n toimitsjan yhteisen työpanoksen. Päivälle on luvattu ajoittaista vesisadetta, mikä tuo oman haasteensa tapahtumajärjestelyille. Suosittelemme, että kaikki toimitsijat, huoltajat ja kisaajat muistavat pukeutua säänmukaisella tavalla pitkän ottelupäivän aikana.

Eniten HSUn osallistujia nähdään P9- ja T10-sarjassa, mutta kisaajia on mukana myös laajasti eri ikäluokissa. Ohessa lueteltuna kaikki mukana olevat urheilijamme. Viimevuoden mestaruutta puolustaa mm. Elias Oksanen ja Olavi Halonen.

P9: Niklas Jääskeläinen, Olavi Sokka, Iikka Oksanen, Aatos Rouvinen, Kalle Hiitelä

T9: Miisa Virtanen, Senni Koski, Nella Jääskeläinen

T10: Linnea Teivaanmäki, Nelia Krantz, Saimi Liikanen, Velma Peiponen

P11: Luka Hautala, Elias Oksanen