HSUn kunniakierros juostiin keskiviikkona urheilupuistossa

6.6.2019

HSUn vuotuinen kunniakierros-tapahtuma juostiin keskiviikkona 5.6 Hyvinkään Urheilupuistossa. Aurinkoinen sää houkutteli paikalle noin 20:tä juoksijaa niin juoksuradalle kuin radan viereen rakennetulle temppuradalle. Kunniakierros on Suomen Urheiluliiton hallinnoima (SUL) valtakunnallinen yleisurheilun varainhankintakampanja, jossa seuran yksityishenkilöt ja yritykset voivat osallistua yleisurheilun tukemiseen tukemalla jotakin seuran kerääjistä. Tuen voi suorittaa joko kertamaksuna tai sidottuna tuettavan henkilön kierrosmäärään kunniakierrosjuoksun aikana, esim. 5€/kierros.

Kunniakierros-tapahtuma alkoi ilmoittautumisella ja lyhyellä yhteisellä alkuverryttelyllä klo 18-18.30. Itse juoksu starttasi klo 18.30, jonka aikana juoksijat kiersivät rataa omaa vauhtiaan yhden tunnin ajan. Juoksijoita palveli juoksun ajan juomapiste maalialueen kupeessa. Tilaisuuden päätteeksi jaettiin vielä palkinto eniten kierroksia juosseelle HSUn aikuisryhmän Ari Toivoselle, joka juoksi yhteensä 27 kierrosta.

Muistakaa, että keräysaika jatkuu läpi vuoden, joten tukijoiden keräämistä saa jatkaa vapaasti myös tapahtuman jälkeen.

HSU kiittää kaikkia, jotka toimivat kunniakierroksen tukijoina, toimitsijoina, kerääjinä ja juoksijoina!

Kunniakierros keräsi noin 20:n hengen osallistujajoukon urheilupuistoon