Hyvinkään Monilajileiri 2024

Viime kesänä ensimmäistä kertaa järjestetty Monilajileiri on Hyvinkään Seudun Urheilijoiden (yleisurheilu), Hyvinkään Tennisseuran, Hyvinkään Budoseuran ja Jää-Ahmojen (jääkiekko) järjestämä liikuntapainotteinen leiri. Monilajileiri sai viime vuonna hyvän vastaanoton, joten nyt kesällä 2024 leiriviikkoja on tarjolla kaksi! Leireillä tutustutaan eri lajeihin lajivalmentajien opastuksella, pelaillaan, kilpaillaan ja liikutaan. Luvassa on myös muuta kevyempää oheistoimintaa, kuten visailuja.

Huom. leiriläisen ei tarvitse harrastaa leirillä kokeiltavia lajeja, eikä leirille osallistuminen sido lasta mukaan järjestäjäseurojen muuhun toimintaan.

Toukokuun viimeisellä viikolla (ma 27.5- pe 31.5.2024) järjestetään iltapäiväpainotteinen leiri 11-13-vuotiaille lapsille. Leiripäivät ovat koulupäivien jälkeen klo 14:15-17:30 Urheilupuistossa.  Iltapäiväleirin hinta 40€ sisältäen leiripaidan ja välipalan.

Kesäkuun ensimmäisellä viikolla (ma 3.6- pe 7.6.2024) leiri 6-10-vuotiaille lapsille. Leiripäivät klo 9:00-15:00 Urheilupuistossa. Leirin hinta 80€ sisältäen leiripaidan ja lounaan.

Pääset ilmoittautumaan Monilajileireille täältä:

6-10-vuotiaiden leiri

11-13-vuotiaiden leiri

Tule kesän 2024 Monilajileireille tutustumaan eri lajeihin lajivalmentajien opastuksella ja viettämään varmasti kesän liikunnallisimmat leiriviikot!

Löydät meidät myös Instagramista

@hyvinkaanmonilajileiri