Kisakorvaukset

1 Yleisen sarjan ja nuorten SM-kilpailut

Seura maksaa osanottajien osanottomaksun. Seura ilmoittaa osallistujat viesteihin. Muihin kilpailuihin jokainen urheilija ilmoittautuu itse kilpailukalenterin kautta ja laskuttaa osanottomaksun seuralta.

Muut kilpailukulut korvataan seuraavan taulukon mukaisesti. Jos kilpailu on enintään 150 km päässä kotiosoitteesta, majoitusta ei makseta.

Kilpailu

Majoitus

korvaus maksetaan tositetta vastaan

Päiväraha/kilpailupäivä

Kalevan kisat

Kohtuullinen korvaus kilpailua edeltävältä yöltä. Esim. kisoissa tarjolla oleva opiskelija-asuntolatason majoitus.

SM-viestit

Seuran varaamassa majoituspaikassa kilpailua edeltävältä yöltä.

SM-maastot,

SM-maantie ja

SM-maraton

SM-ottelut

Yleisen sarjan urheilijoille kohtuullinen korvaus kilpailua edeltävältä yöltä. Esim. kisoissa tarjolla oleva opiskelija-asuntolatason majoitus.

SM-hallit

(51€ v. 2024)

SM­-talviheitot

SM 16-22v

50€ kilpailua edeltävältä yöltä.

SM 14-15v

(51€ v. 2024)

2 Yleisen sarjan ja nuorten muut kilpailut ja lasten kilpailut

Seura maksaa am- ja pm-kisojen sekä seuraotteluiden osallistumismaksut. Muita kuluja ei korvata.

Seura ilmoittaa osallistujat viesteihin ja seuraotteluihin. Muihin kilpailuihin jokainen urheilija ilmoittautuu itse kilpailukalenterin kautta.

3 Valmentajat/matkakorvaukset

Seura nimeää viralliset vastuuvalmentajat am-, pm- ja SM-kisoihin. SM-kisojen vastuuvalmentajalle maksetaan kohtuullinen majoituskorvaus kisaa edeltävältä yöltä, matkakulut 30 snt/km ja osapäiväraha. Am- ja pm-kisojen vastuuvalmentajalle maksetaan matkakulut 30 snt/km.

Tavoite on, että mahdollisimman moni urheilija tulee vastuuvalmentajien kyytiin.

Kalevan kisoissa matkakulut 30 snt/km maksetaan urheilijan henkilökohtaiselle valmentajalle tai urheilijalle.

Kalevan kisoissa maksetaan tarvittaessa majoitus urheilijan henkilökohtaiselle valmentajalle urheilijan kisaa edeltävälle yölle, mikäli kilpailupaikka on yli 150 km:n päässä kotisoitteesta, sekä osapäiväraha.

Seura suosittelee organisoimaan kilpailuihin yhteiskyytejä ja yhteiskyyteihin osallistujia korvaamaan matkakustannuksia auton omistajalle.

4 Aikuisurheilijat

Seura maksaa harjoitusryhmässä harjoittelevan aikuisurheilijan SAUL:n SM-kisojen ja am-kisojen osallistumismaksut, max 50 eur/v.

Seura maksaa aikuisurheilijoiden SAUL:n SM-viestien ilmoittautumismaksut.

Muita aikuisurheilijoiden kisakorvauksia ei makseta. Aikuisurheilijat vastaavat itse kisailmoittautumisistaan.

5 Yleisen sarjan ja nuorten kansainväliset kisat

Kun urheilija edustaa Suomea arvokilpailussa tai maaottelussa, seura maksaa SUL:n vaatiman omavastuuosuuden.

Päätös 22.10.2019 /Johtokunta

Tuntematon tiedostomuotoKulukorvauslomake 2021.xls (47 kB)
Täytetyn kulukorvauslomakkeen voi lähettää sähköpostilla pj@hsu.fi tai sihteeri@hsu.fi