Elixir Physique Gym

Elixir Physique Gym haluaa tarjota Hyvinkään Seudun Urheilijoiden jäsenille sekä henkilöstölle hyvinvointia ja liikettä kuntosalijäsenyyden muodossa. Elixir Physique Gym on Hyvinkään Riihimäenkadulla sijaitseva täyden palvelun kuntosali, joka tarjoaa laadukkaiden ja siistien harjoittelupuitteiden lisäksi valmennuspalveluita ja hierontaa.

Kuntosalimme arvoja ovat laatu, lämminhenkinen asiakaspalvelu sekä asiakkaan arvostus. Olemme Hyvinkääläinen perheyritys, joka pitää kiinni arvoistaan. Haluamme kutsua HSU:n jäseniä EP Gymille treenaamaan teille suunnatuilla etuhinnoilla (ei erillistä liittymismaksua):

Etuhintainen jäsenyys Elixir Physique Gymille 24,90/kk (nor. 42,90 e/kk)

Tai 12 kk vuosijäsenyys hintaan 249,- (norm 399 e)

Etuhintaiset jäsenyydet koskevat normaalia jäsenyyttä, joka on voimassa koko päivän klo. 4.30-24.00 (ei pelkkiä aamutunteja, vaan koko salin aukioloaika on käytettävissä). Etuhinta koskee myös heitä, jotka jo EP Gymin jäseniä ovat - mainitethan vain henkilökunnalle seuramme alennuskoodin "HSU".

Jäseneksi pääsee helposti nettisivujen kautta www.elixirphysique.fi tai tulemalla paikan päälle keskiviikkoisin klo. 16-19 tai perjantaisin klo. 10-13 osoitteeseen Riihimäenkatu 87, 05880 Hyvinkää.

Mainitse seuraetusi jäseneksi hakeutuessasi: HSU