Mehiläinen

PDF-tiedostoOmaUrheilu aktivointi Mehiläinen.pdf (258 kB)
Ohjeet OmaUrheilun käyttöön

Hyvinkään Seudun Urheilijat on tehnyt sopimuksen terveyspalveluista Mehiläisen kanssa. Sopimuksen avulla HSUn urheilijat pääsevät käyttämään Mehiläisen monipuolisia terveyspalveluita, joita on räätälöity myös urheilijoille. Ohessa muutamin ydinkohdin yhteistyön sisältö.

• Mahdollisuus saada kaikki terveyspalvelut ja koko hoitoketju - ensiavusta kuntoutukseen - samasta paikasta
  • Valtakunnallinen Urheilu Mehiläisen asiantuntijaverkoston tuki
  • HSUn oma nimetty yhteyshenkilö ja terveydenhuollon asiantuntijat.
  • Kokeneiden asiantuntijoiden tuki joukkueille urheiluvammojen ennaltaehkäisyssä ja hoidossa, kuntoutuksessa sekä urheilijan terveyden edistämisessä
  • Selkeä nopea toimintamalli tapaturmatilanteissa
  • Mehiläisen toimiva yhteistyö vakuutusyhtiöiden kanssa
  • Terveystarkastukset junioreille keskitetysti sovittuina ajankohtina
  • Muut erikseen sovittavat palvelut, esim. testaukset, luennot ja ajankohtaiset tietoiskut valmentajille, pelaajille ja vanhemmille
  • Lisätietoa Mehiläisen urheilijoille suunnatuista palveluista saat täältä

HSUn yhteyshenkilönä toimii Suvi Sassi (suvi.sassi@mehilainen.fi)

Lisäksi Mehiläinen tukee HSUn toimintaa myös rahallisesti. Jokaisen Oma Urheilu-palveluun kirjautuneen jäsenen tai perheenjäsenen asiakaskäynti Mehiläisessä (esim. käynti lääkärin vastaanotolla, fysioterapeutilla, laboratoriossa tai leikkauksessa) kerryttää ostokertymää, josta Mehiläinen maksaa markkinointibonusta takaisin seuralle. Bonusta kertyy kaikista yksityiskäyntien ostokertymästä, ainoastaan työterveyshuollon käynnit eivät kuulu bonuksen piiriin.

HSU on tehnyt Mehiläisen kanssa sopimuksen yhteistyöstä ja eduista, joten voit kirjata seuran jäsenyytesi Mehiläisen asiakasjärjestelmään. Markkinointibonuksen varmistamiseksi seuran jäsenten ja heidän perheenjäseniensä rekisteröityminen OmaUrheiluun on välttämätöntä.

Tarkemmat ohjeet OmaUrheilun käyttöön löytyvät ylempänä olevasta PDF-tiedostosta.