Sportmixer

Hyvinkään Seudun Urheilijat ja Sportmixer Oy ovat solmineet yhteistyökumppanuuden. Sportmixer Oy on vuonna 2001 perustettu yleisurheilun, pesäpalloilun ja koululiikunnan erikoisliike. Sportmixer on panostanut erittäin laajaan valikoimaan tuotteita, josta löytyy erilaisia kaikkea aina harrastevälineistä huippukilpailuvälineisiin.

Yhteistyön myötä HSU:n jäsenet saavat:

1) 10% alennuksen normaalihinnoista, koskien urheilu- ja harjoitusvälineitä sekä tekstiilejä.

2) Urheilujalkineista ja piikkareista Sportmixer Oy :llä on erilliset tarjoushinnat, jotka koskevat HSU :n urheilijoita.

3) 15% alennuksen HSU :n hankkiessa seurana harjoitusvälineitä ja urheilutarvikkeita.

Lisäksi Sportmixer tulee olemaan mukana HSU:n kilpailuissa ja tilaisuuksissa. HSU toteuttaa kerran vuodessa Sportmixerin kautta toteutettavan erillisen myyntitapahtuman, johon kaikki HSU:n jäsenet ovat tervetulleita tutustumaan yhteistyösopimuksen tarjoamiin tarjoushintoihin. Myyntitapahtumista tiedotetaan tarkemmin lähempänä ajankohtaa.

Tutustu Sport Mixerin edullisiin ja laadukkaisiin tuotteisiin täältä (linkki kotisivuille).

Lisätietoja:

Harri Kivikko