2-7-vuotiaat KESÄ 2024

KESÄKAUDEN HARJOITUS- JA KILPAILUAIKATAULUT

PDF-tiedostoPERHELIIKKARI KESÄOHJELMA.pdf (38 kB)
PDF-tiedostoYUK 6-7.pdf (45 kB)
6-7-VUOTIAIDEN YLEISURHEILUKOULUN KESÄAIKATAULU

Kesäkauden harjoitukset 27.5.-29.8.2024 Hyvinkään urheilupuiston yleisurheilukentällä 2021-2017-syntyneille

2-4-vuotiaiden perheliikkari

• Maanantaisin klo 16:00-16:50 (kts. tarkemmat ajankohdat alempaa)

4-5-vuotiaiden liikuntaleikkikoulu

• Ma klo 17:00-17:50 (ryhmä 1)
  • Ti klo 17:00-17:50 (ryhmä 2)

6-7-vuotiaiden liikuntaleikkikoulu

• Ma klo 18:00-18:50 (ryhmä 1, TÄYNNÄ)
  • Ti klo 18:00-18:50 (ryhmä 2)

6-7-vuotiaiden yleisurheilukoulu (TÄYNNÄ)

• Torstaisin klo 17:00-17:50

!!Mikäli ilmoittaudut johonkin yllä olevista ryhmistä, voit osallistua veloituksetta järjestämiimme matalan kynnyksen seurakilpailuihin

Ryhmien tarkemmat tiedot

2-4-vuotiaiden perheliikkari (2021-2019 syntyneille)

Perheliikkari on tarkoitettu pienille lapsille, sekä hieman vanhemmille ujommille lapsille, joille liikuntaleikkikouluun osallistuminen ilman omaa aikuista on vielä liian jännittävää. Samalla aikuinen saa mukavan yhteisen liikuntahetken lapsensa kanssa. Perheliikkarissa liikutaan lasten ehdoilla rennolla meinigillä. Voit ilmoittautua joko molempiin tai vain toiseen ryhmään. Lapsen kanssa osallistuvan aikuisen tulee olla yli 16-vuotias. Lapsen kanssa osallistuva aikuinen voi vaihdella kertojen välillä. Ohjaajana toimii Sofia Toivonen (yleisurheiluvalmentaja & varhaiskasvatuksen opettaja).

• kesäkuun ryhmä 5 kertaa (maanantaisin klo 16-16:50 seuraavina päivinä: 27.5., 3.6., 10.6., 17.6. ja 24.6.)
  • elokuun ryhmä 5 kertaa (maanantaisin klo 16-16:50 seuraavina päivinä: 5.8., 12.8., 19.8., 26.8. ja 2.9.)

Harjoituksissa on hyvä olla joustavat vaatteet, joissa on mukava liikkua ja urheilla. Mukana kannattaa olla myös juomapullo sekä juoksemiseen soveltuvat kengät.

Hinta 56e (sis. harjoitusmaksu 50e + ryhmälisenssi 6e) Maksut vain lapsesta,
lapsen kanssa liikkuva aikuinen ilmaiseksi. Lisenssi maksetaan vain kerran
kauden (10/2023-9/2024) aikana. Mikäli lapsi osallistuu molempiin
perheliikkareihin, on toisen perheliikkarin harjoitusmaksu 45e. Perheliikkari
laskutetaan myöhemmin.

PERHELIIKKARI KESÄKUU ILMOITTAUTUMINEN

PERHELIIKKARI ELOKUU ILMOITTAUTUMINEN

4-5-vuotiaiden liikuntaleikkikoulu (2020-2019 syntyneille) ja

6-7-vuotiaiden liikuntaleikkikoulu (2018-2017 syntyneille)

Liikuntaleikkikoulussa valitaan joko maanantain tai tiistain ryhmä. Sisällöt ovat samat ryhmällä 1 ja 2. Liikuntaleikkikouluun sisältyy 14 harjoituskertaa sekä ilmaiset osallistumiset seurakilpailuihin (5kpl).

Liikuntaleikkikoulun tavoitteena on saada lapset innostumaan monipuolisesta liikkumisesta erilaisten leikkien, pelien ja temppuratojen avulla. Harjoitukset sisältävät myös erilaisia kilpailuja sekä yleisurheilun esiopetusta leikin kautta.

Tavoitteena on liikkumisen lisäksi

• liikunnan ilon löytäminen
  • kuunteleminen
  • oman vuoron odottaminen
  • toisten huomioon ottaminen

Yleisurheilutaitojen ohella harjoittelemme kuuntelemista. Kun ohjaaja antaa ohjeita, lapset kuuntelevat. Opetamme lapsille, kun ohjeet kuunnellaan rauhallisesti, on leikkiaika aina pidempi. Harjoittelemme vuoron odottamista. Monien yleisurheilutaitojen harjoittelussa joudumme myös odottamaan omaa vuoroamme. Yleisurheilun harjoittelussa toisten huomioon ottaminen on tärkeää. Tarkoituksena on harjoitella yhdessä joukkueena yleisurheilun yksilötaitoja.

Ohjaajina toimivat iltapäiväkerhojen ohjaajaopiskelijat. Mikäli vanhemmilla ja huoltajilla on halua tulla mukaan apuohjaajiksi, olette tervetulleita mukaan toimintaan.

Voit tulla kokeilemaan liikuntaleikkikoulua yhden kerran ennen ilmoittautumista.

Hinta 117e (sis. harjoitusmaksu 95e + lisenssi 6e + seuran jäsenyys 15e
sekä Suomisportin palvelumaksu). Mikäli olit mukana talvikaudella 23-24,
lisenssiä ja jäsenmaksua ei peritä. Varmistathan, että valitset oikean
hinnan hintakatalogista.

ILMOITTAUDU: LIIKKARI 2020-2019 SYNTYNEILLE

ILMOITTAUDU: LIIKKARI 2018-2017 SYNTYNEILLE (MAANANTAIN RYHMÄ TÄYNNÄ)

6-7-vuotiaiden yleisurheilukoulu (2018-2017 syntyneille)

Mikäli haluat harjoitella liikuntaleikkikoulun lisäksi toisen kerran viikossa sekä tutustua enemmän yleisurheilulajeihin, voit ilmoittautua lisäksi Nestlé yleisurheilukouluun! Voit myös ilmoittautua pelkästään yleisurheilukouluun. Harjoituskertoja on 10kpl ja seurakisoja 5kpl. Ohjaajina toimivat seuramme nuoret koulutetut ohjaajat.

Yleisurheilukouluun on rajoitettu määrä paikkoja. Voit tulla kokeilemaan liikuntaleikkikoulua yhden kerran ennen ilmoittautumista, mutta nopeimmat ilmoittautujat ovat etusijalla. Mikäli siis päätät hoitaa ilmoittautumisen vasta kokeilukerran jälkeen, ryhmä saattaa olla jo täynnä.

Hinta 45e, mikäli osallistut myös liikuntaleikkikouluun. Mikäli
osallistut pelkästään yleisurheilukouluun, hinta 72e. Varmistathan, että
valitset oikean hinnan hintakatalogista.

YLEISURHEILUKOULU 2018-2017 SYNTYNEILLE (TÄYNNÄ)

Seuraathan HSU:ta Instagramissa @hsuhyvinkaa sekä Facebookissa @Hyvinkään Seudun Urheilijat ry, jotta ilmoittautuminen ei mene ohi!