10-14v kilparyhmä KESÄ 2024

PDF-tiedostoKilparyhmä 10-14v kesäaikataulu.pdf (40 kB)
Harjoitukset ja kilpailut

Kilparyhmä on tarkoitettu 2014-2010 syntyneille, yleisurheilutaidoissa hieman pidemmälle ehtineille ja aktiivisesti kilpaileville. Harjoittelu on monipuolista fysiikka- ja lajiharjoittelua, unohtamatta kuitenkaan hauskuutta ja pilke silmäkulmassa tekemistä. Harjoituksissa osallistujilta odotetaan jo kuitenkin urheilullista asennetta sekä kiinnostusta keskittyä valmentajan antamiin ohjeisiin.

Ryhmän urheilijat osallistuvat seurakisoihin, pm- ja seuracup-kilpailuihin. Urheilijat voivat päästä osallistumaan myös viestijuoksukilpailuihin. Ryhmä harjoittelee 4 kertaa viikossa. Harjoitusten perustana toimii ajatus SUL:n yleisurheilijan urapolkusta: https://www.yleisurheilu.fi/yleisurheilijan-urapolku/

Kilparyhmän kriteerit ja lisätiedot

• Kilparyhmäläisiltä edellytetään aikaisempaa yleisurheilutaustaa (mm. yleisurheilukoulu) tai joissain tapauksissa muu kilpaurheilutausta riittää. Olethan aina ensin yhteydessä, kun pohdit kilparyhmään siirtymistä.
  • Ryhmäläinen sitoutuu monipuoliseen ja tavoitteelliseen harjoitteluun sekä kilpailemaan aktiivisesti.
  • Maksua ei palauteta, jos lopettaa kesken kauden. Maksu on sama, vaikka aloittaisi kesken kauden.
  • HUOM! Ilmoittautumalla ryhmään sekä urheilijat että huoltajat sitoutuvat joko kilpailemaan tai toimimaan toimitsijoina vähintään kahdessa HSU:n järjestämässä kesän tapahtumassa. Toimitsijatehtävät ovat helppoja ja niihin opastetaan.
    • Toimitsijoita tarvitaan:
      • 2.-4.8. SM-kilpailut M/N 19-22 RIIHIMÄKI

• 21.8. HIPPO-kisat HYVINKÄÄ

• 15.9. UUDY:n 2. pm-moniottelut P/T 9-13v HYVINKÄÄ

KESÄKAUSI 2024 (6.5.-15.9.2024)

Harjoitusajat

• Ma 17:30-19:00

• Ke 17:00-18:30

• Pe 16:30-18:00

• La 09:00-10:30 (useamman eri ryhmän yhteinen harjoitus, jossa
    vaihtuvin teemoin pelailua, lihaskuntoa, liikkuvuutta, voimistelua
    ja muuta ominaisuusharjoittelua)

Kesäkauden harjoitusmaksu 250€

• Lisäksi uusille harrastajille jäsenmaksu ja lisenssi.
    Talvikaudella 23-24 mukana olleilla nämä jo maksettuna.

• Alennus 15€ toisesta saman perheen kausimaksusta. Valitsethan
    ilmoittautumisen yhteydessä hintakategoriasta oikean hinnan
    tälle.

Harjoituksia ei pidetä

• 1.6. (koulujen päätös)
  • 20.-23.6. (juhannus)
  • 10.8. (jalkapalloturnaus)
  • 21.8. (Hippo-kisat)

ILMOITTAUTUMINEN KESÄKAUDELLE 2024

Seuraathan HSU:ta Instagramissa @hsuhyvinkaa sekä Facebookissa @Hyvinkään Seudun Urheilijat ry

LAJIKARNEVAALIT - YLEISURHEILUN ERIKOISHARJOITUSLEIRI

Kilparyhmäläisten toivotaan osallistuvan myös yleisurheilun erikoisharjoitusleirille eli lajikarnevaaleille! Lajikarnevaalit järjestetään yksilölajien osalta 4.7. – 7.7.2024. Kestävyys- ja kilpakävelykarnevaalit järjestetään 5.7. – 8.7.2024. Kohderyhmänä ovat 10-17-vuotiaat yleisurheilijat sekä heidän taustajoukkonsa kautta maan.

Leirille kannattaa ilmoittautua ajoissa, sillä early bird hinta on voimassa vain 31.5. saakka. Tutustu ja ilmoittaudu täältä!