8-10v yleisurheilukoulu KESÄ 2024

8-10-VUOTIAIDEN KESÄN HARJOITUS- JA KILPAILUAIKATAULU

PDF-tiedostoYLEISURHEILUKOULU 8-10 KESÄOHJELMA.pdf (61 kB)

Yleisurheilukoulu 8-10 v (s. 2016-2014)

Nestlé Yleisurheilukoulu 2016-2014 syntyneille sytyttää lasten innostuksen urheiluun sekä valmistaa heille hyvät urheilulliset valmiudet. Yleisurheilukoulussa painotetaan urheilun ja liikunnan kokonaismäärää ja monipuolisuutta. Nestlé Yleisurheilukoulussa lapset oppivat juoksemaan vauhdikkaasti, ponnistamaan tehokkaasti ja heittämään välineitä pitkälle. Yleisurheilukoulussa harjoittelu tapahtuu ryhmissä koulutettujen ohjaajien johdolla. Kaikille yleisurheilukoululaisille hankitaan seuran jäsenyys sekä yleisurheilulisenssi, joka sisältää Sporttiturva-vakuutuksen.

Kesäkausi alkaa 06.05.2024.

Harjoitukset pidetään Hyvinkään yleisurheilukentällä (Urheilukatu 19)

Järjestämme kesäkauden aikana viidet seurakilpailut, joihin yleisurheilukoululaiset osallistuvat. Yleisurheilukoululaiset voivat osallistua pyydettäessä myös yleisurheilun seuracup-kilpailuihin (yleisurheilun valtakunnallinen joukkuekisa).

Tervetuloa yleisurheilun pariin!

KESÄKAUSI 2024 (6.5.-15.9.2024) harjoitusajat

• Keskiviikko 17:00-18:30
  • Perjantai 16:30-18:00
  • Lauantai 09:00-10:30 (useamman eri lapsiryhmän yhteinen harjoitus, jossa vaihtuvin teemoin pelailua, lihaskuntoa, liikkuvuutta ja voimistelua)

Kesäkauden harjoitusmaksut

1x/viikko 130e

2-3x/viikko 180e

• Lisäksi uusille harrastajille jäsenmaksu ja lisenssi.
    Talvikaudella 23-24 mukana olleilla nämä jo maksettuna.

• Alennus 15€ toisesta saman perheen kausimaksusta. Valitsethan
    ilmoittautumisen yhteydessä hintakategoriasta oikean hinnan
    tälle.

• Ilmoittautuessa et sitoudu tiettyihin harjoituspäiviin, vaan voit vaihdella harjoituspäiviä vaikka viikoittain.

• Hinta on sama, vaikka aloittaisit kesken kauden.

Harjoituksia ei pidetä

• 1.6. (koulujen päätös)
  • 20.-23.6. (juhannus)
  • 10.8. (jalkapalloturnaus)
  • 21.8. (Hippo-kisat)​

HUOM!​ Ilmoittautumalla ryhmään huoltajat sitoutuvat toimimaan toimitsijoina vähintään kahdessa HSU:n järjestämässä kesän tapahtumassa. Toimitsijatehtävät ovat helppoja ja niihin opastetaan.

• Toimitsijoita tarvitaan:
    • 2.-4.8. SM-kilpailut M/N 19-22 RIIHIMÄKI
    • 21.8. HIPPO-kisat HYVINKÄÄ
    • 15.9. UUDY:n 2. pm-moniottelut P/T 9-13v HYVINKÄÄ

ILMOITTAUDU MUKAAN KESÄKAUDELLE 2024

Seuraathan HSU:ta jo Instagramissa @hsuhyvinkaa sekä Facebookissa @Hyvinkään Seudun Urheilijat ry

LAJIKARNEVAALIT - YLEISURHEILUN ERIKOISHARJOITUSLEIRI

Ryhmäläiset voivat osallistua myös yleisurheilun erikoisharjoitusleirille eli lajikarnevaaleille! Lajikarnevaalit järjestetään yksilölajien osalta 4.7. – 7.7.2024. Kestävyys- ja kilpakävelykarnevaalit järjestetään 5.7. – 8.7.2024. Kohderyhmänä ovat  yli  10-vuotiaat yleisurheilijat sekä heidän taustajoukkonsa kautta maan.

Leirille kannattaa ilmoittautua ajoissa, sillä early bird hinta on voimassa vain 31.5. saakka. Tutustu ja ilmoittaudu täältä!