Aikuiset KESÄ 2024

Näiltä sivulta löydät Hyvinkään Seudun Urheilijoiden tarjoamaa aikuisten kuntoliikuntatoimintaa.

Hyvinkään Seudun Urheilijat on myös SAUL:n (Suomen Aikuisurheiluliitto ry) jäsenseura. Seura tarjoaa veteraaniurheilijoille mahdollisuuden harjoitella ja osallistua eri puolella maata järjestettäviin kisoihin. Aikuisurheilijoiden valmennusleirit löydät täältä.

Veteraanisarjojen alaikäraja on 30 ikävuotta. Lajivalikoima kattaa lähes kaikki yleisurheilulajit. Myös hiihto ja maastojuoksu on mukana lajivalikoimassa. Valmennuksesta ja ohjauksesta kiinnostuneille seura antaa mahdollisuuksia monipuoliseen osallistumiseen. Suomen Aikuisurheiluliiton sivut: SAUL

HOX! Tästä mukaan SAUL varuste- ja kyytipörssiin! Tämä on aikuisurheilijoiden oma Facebook-ryhmä, jossa voit kysyä ja tarjota kyytiä kisoihin ja valmennusleireille sekä ostaa ja myydä urheiluvarusteita.

AIKUISURHEILIJOIDEN HARJOITUSRYHMÄ

Ryhmä on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat monipuolisesti kohottaa kuntoaan, kokeillen ja treenaten yleisurheilun eri lajeja. Ryhmä sopii yleisurheiluharrastuksesta aloittaville ja siitä kiinnostuneille, eikä mukaan tuleminen vaadi aikaisempaa kokemusta. Tarkoituksena on tarjota uusia mielenkiintoisia kokemuksia tai verestää ruostuneita taitoja yleisurheilun merkeissä. Harjoituksissa harjoitellaan eri lajien tekniikoita perusteista lähtien. Harjoitukset sisältävät lajitekniikan lisäksi vaihtelevan ja monipuolisen fysiikka-osuuden tarjoten näin haastetta oman kuntoharjoitteluusi. Ryhmään pääsee mukaan myös kesken kauden.

Ryhmän toiminnasta vastaa Saana Pasma. Aikuisurheilijoilla on oma WhatsApp-ryhmä, jossa tiedotetaan muutoksista yms.

KESÄKAUSI 6.5.-15.9.2024

Harjoitukset 6.5.-15.9.2024 Hyvinkään Urheilupuiston yleisurheilukentällä

• Ke 18:30-20:00
  • Su 17:00-18:30

Lisäksi aikuisurheilijat voivat osallistua Hyvinkään kaupunginmestaruuskilpailuihin ke 11.9. klo 17 Hyvinkään Urheilupuistossa. Kaupunginmestaruuskisat ovat kaikille avoimet epäviralliset yleisurheilukisat. Kisat käydään hyvässä hengessä rennolla fiiliksellä, kaikki mukaan! Kilpailuun osallistuminen ei vaadi lisenssiä ja tapahtuma on osallistujille maksuton.

Harjoituksia ei pidetä seuraavina ajankohtina (korvaavista tiedotetaan erikseen)

• 20.-23.6. (juhannus)
  • 4.8. (SM-kisat Riihimäellä - HSU mukana toimitsijana)
  • 11.8. (jalkapalloturnaus & nuorten SM-kisat Savonlinnassa)
  • 21.8. (Hippo-kisat)
  • 1.9. (seuracup-finaali & Suomi-Ruotsi-ottelu)
  • 15.9. (pm-moniottelut Hyvinkäällä)

Kesän harjoitusmaksu 185 € (sis. 2 harjoitusta / viikko)

• Lisäksi uusille harrastajille 25 € jäsenmaksu ja lisenssi.
    Talvikaudella 23-24 mukana olleilla nämä jo maksettuna.

• Alennus 15€ toisesta saman perheen kausimaksusta. Valitsethan
    ilmoittautumisen yhteydessä hintakategoriasta oikean hinnan tälle.

• Hinta on sama, vaikka aloittaisit kesken kauden.

• Maksua ei palauteta, jos lopettaa kesken kauden. Harjoituksissa voi käydä kokeilemassa 1 kerran ennen ilmoittautumista.

• Smartum: mikäli haluat maksaa harjoitusmaksun SmartumPay-sovelluksella, ole ensin yhteydessä Sofiaan (sofia.toivonen@hsu.fi , puh. 0505498028)

HUOM! Ilmoittautumalla ryhmään harrastajat sitoutuvat toimimaan vapaaehtoisina toimitsijoina vähintään kahdessa HSU:n järjestämässä kesän tapahtumassa. Toimitsijatehtävät ovat helppoja ja niihin opastetaan.

Toimitsijoita tarvitaan:

• 2.-4.8. SM-kilpailut M/N 19-22 RIIHIMÄKI
  • 21.8. HIPPO-kisat HYVINKÄÄ
  • 15.9. UUDY:n 2. pm-moniottelut P/T 9-13v HYVINKÄÄ

ILMOITTAUDU KESÄKAUDELLE 2024

Seuraathan HSU:ta Instagramissa @hsuhyvinkaa sekä Facebookissa @Hyvinkään Seudun Urheilijat ry

Tiedustelut

Sofia Toivonen (Urheilukoordinaattori), sofia.toivonen@hsu.fi , puh. 0505498028